Brandul SpotLine nu este caracterizat doar de calitatea echipamentelor, cat si de calitatea serviciilor aferente diverselor nevoi ale clientilor.

  • Servicii de consultanta – Orice client este diferit si noi intelegem asta pe deplin. Fie ca este vorba despre o afacere in curs de infiintare sau o firma cu tendinte de extindere, achizitionarea unor echipamente noi poate fi dificila prin prisma volumelor variate de munca si a gradului de complexitate a sarcinilor de lucru. Pentru facilitarea luarii celor mai bune decizii, specialistii nostri va stau la dispozitie pentru analize comparative a echipamentelor din aceeasi gama.
  • Servicii de transport – Fie ca este vorba de clienti din Bucuresti sau din restul tarii, avem capacitatea de a asigura transportul prin curier rapid. Astfel, veti avea garantia livrarii la timp si in conditii de siguranta a echipamentelor.
  • Servicii de instalare – Echipamentele se impart in doua categorii, in functie de complexitatea instalarii si punerii in functiune: echipamente care pot fi instalate de catre utilizatori si echipamente care pot sau trebuie sa fie instalate de specialisti tehnici certificati. Clientii care isi instaleaza singuri echipamentele dispun de manuale de utilizare si de suport tehnic prin telefon/email, la cerere. Pentru instalarile complexe avem pregatiti specialisti sau echipe de specialisti, dupa caz, ce se deplaseaza in cel mai scurt timp la locatia clientilor. Durata deplasarilor poate varia de la 15 minute la cateva zile, in functie de etapele ce trebuie parcurse in instalare (calibrare, setari de retea, securizare, instalare aplicatii sau programe auxiliare, etc).
  • Servicii de trainingPentru a putea obtine maximul posibil de productivitate cu echipamentele achizitionate, cunoasterea lor sistematica este obligatorie. Serviciile complete de instruire asigurate de specialistii tehnici includ prezentarea componentelor echipamentului, parametrii tehnici optimi de functionare si operare, operatiunile de mentenanta, etc. Durata training-ului poate varia in functie de complexitatea echipamentului, intre 2 ore si 3 zile.
  • Servicii service/intretinere – Echipamentele Spotline au avantajul competitiv de a beneficia de service propriu autorizat. Astfel, orice functionare necorespunzatoare poate fi semnalata, avand garantia ca va fi preluata si rezolvata de un tehnician in cel mai scurt timp. In afara de defectiuni, departamentul tehnic poate efectua reconfigurari, revizii, resetari, reconfigurari, dar si mentenanta si operatiuni de intretinere a echipamentelor. Remedierea defectiunilor se poate realiza atat direct la locatia beneficiarului, cat si in unitatea de service. De asemenea, se acorda si asistenta telefonica, atunci cand este cazul.
  • Servicii de garantie – Toate echipamentele SpotLine, cu exceptia consumabilelor, beneficiaza de garantia legala de conformitate, insa anumite echipamente pot beneficia si de garantie extinsa. Mai mult decat atat, exista posibilitatea de a beneficia de garantie comerciala on-site sau de garantie comerciala on-site cu inlocuire produs defect. Pentru echipamentele a caror termen de garantie a expirat, la cerere pot fi oferite servicii de post garantie pe toata durata de utilizare a echipamentului.
  • Solutii alternative pentru achizitie – Achizitia unuia sau mai multor echipamente de mari dimensiuni poate implica investitii de capital insemnate. Din acest motiv, recomandam clientilor solutii alternative pentru achizitia lor: rate, leasing, inchiriere sau finantare externa.